Chrome na urządzeniach mobilnych z blisko 50-proc. udziałem, w dół Safari, przeglądarka Androida i Opera Mini
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w kwietniu 2016 r. kolejny wyraźny wzrost i zbliżyła się do granicy 50 proc. udziału w rynku.
Z danych Net Applications wynika, że w kwietniu br. mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome miała 49,3 proc. udziału w rynku - o 3,73 pkt. proc. więcej niż w marcu.
Tymczasem spadki zanotowały w tym samym czasie kolejne w zestawieniu przeglądarki: Safari firmy Apple (z 32,7 proc. do 29,33 proc.), aplikacja wbudowana w system Android (z 10,09 proc. do 8,3 proc.) oraz Opera Mini (z 6,57 proc. do 5,87 proc.). Zyskał tylko zamykający Top 5 Internet Explorer (z 2,48 proc. do 3,83 proc.).
Raporty
Dołącz do dyskusji: Chrome na urządzeniach mobilnych z blisko 50-proc. udziałem, w dół Safari, przeglądarka Androida i Opera Mini