SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cennik reklamowy TVP: licytacja meczów piłkarzy, „M jak miłość” za 99 tys. zł

W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski - nominalnie kosztują 113 tys. zł. Maksymalnie 99,1 tys. zł trzeba natomiast wydać na reklamę przy „M jak miłość”.

W październiku TVP1 pokaże dwa ostatnie, wyjazdowe mecze polskich piłkarzy w eliminacjach mistrzostw świata: w piątek 11 października z Ukrainą i we wtorek 15 października z Anglią. Reklama w dwóch blokach w przerwie każdego z tych spotkań kosztuje 113 tys. zł, a spot przed pierwszą połową - 76 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny reklam 30-sekundowych.

Przy czym to tylko nominalne stawki, a biuro reklamy TVP będzie sprzedawać te bloki w ramach licytacji, która odbędzie się w środę 25 września w godz.10:00-11:30 na stronie brtvp.pl. Pierwszy raz taka forma sprzedaży została zastosowana przy meczach naszej reprezentacji na Euro 2012.

Przed rokiem Telewizja Polska prawa do eliminacyjnych meczów naszej drużyny piłkarskiej kupiła dopiero na początku października (więcej na ten temat), dlatego październikowe transmisje -  m.in. ze słynnego meczu z Anglią, przełożonego z powodu ulewy nad Stadionem Narodowym - nie znalazły się w pierwotnym cenniku reklamowym.

Jesienią br. tak jak przed rokiem TVP1 będzie pokazywać jeden ze środowych meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów. Najdroższy spot przy tych transmisjach (w październiku będą dwie) kosztuje 70,3 tys. zł (przed rokiem było to 57 tys. zł).

>>> TVN umacnia się na pozycji lidera, w górę Polsat News i TVP Info, „M jak miłość” hitem tygodnia

Wśród seriali najdroższe dla reklamodawców niezmiennie jest „M jak miłość” - ceny reklam przed jego premierowymi odcinkami wynoszą 90,4-94,1 tys. zł, a po nich - 86,1-88,1 tys. zł. Rok temu reklamy przy serialu kosztowały od 89,7 do 100 tys. zł. Za spot przed „Na dobre i na złe” trzeba zapłacić 77,6 tys. zł, a po „Barwach szczęścia” - 65,4 tys. zł.

W wieczornym paśmie informacyjnym TVP1 najdroższe jak zwykle są emisje reklamy w niedzielę - spoty w trzech blokach między „Wiadomościami”, serwisem sportowym i prognozą pogody kosztują od 85 do 89 tys. zł. Na reklamę przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” trzeba wydać 52,4 tys. zł, a przed programem Tomasza Lisa - 49 tys. zł.

We wtorek i środę biuro reklamy TVP będzie prowadzić buking cenników, na czwartek zaplanowano buking pakietów ratingowych, a na piątek - buking pakietów KZP. Oferty na pakiety KZP w TVP1 i TVP2 będą przyjmowane do środy do godz. 16:00.

Jako pierwszy z głównych nadawców telewizyjnych sprzedaż październikowego cennika zaczął TVN, który udostępnił swoją ofertę z początkiem bieżącego tygodnia (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy TVP: licytacja meczów piłkarzy, „M jak miłość” za 99 tys. zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl