Cécile Kossoff szefową komunikacji i marketingu w Mazars
Cécile Kossoff objęła stanowisko szefowej komunikacji, marketingu i marki oraz członka zespołu liderów grupy Mazars, firmie specjalizującej się m.in. w audycie i usługach księgowych.
Kossoff będzie odpowiedzialna za wzmocnienie reputacji marki oraz oferty wartości istotnych dla rynków, na których działa Mazars. Podlegając bezpośrednio Hervé Héliasowi, prezesowi Grupy, będzie ściśle współpracowała z jej zarządem.
Ponadto, jej zadaniem będzie też zwiększenie w ramach organizacji różnorodności pod względem płci, dzięki dziesięcioletniemu doświadczeniu w roli współautorki i rzeczniczki serii raportów firmy McKinsey „Women Matter”.
Cécile Kossoff ma 25 lat doświadczenia w marketingu, komunikacji i zarządzaniu marką, na które złożyło się m.in. 12 lat pracy w firmie doradczej McKinsey & Company, gdzie była odpowiedzialna za globalną strategię marki, komunikację, rozpowszechnianie wiedzy i zarządzanie reputacją na poziomie grupy.
Przed dołączeniem do McKinsey zajmowała stanowisko dyrektora strategii, marketingu i komunikacji w LexisNexis France (grupa Reed Elsevier).
Dołącz do dyskusji: Cécile Kossoff szefową komunikacji i marketingu w Mazars