„#wiecejemocji” w kampanii promującej aparat Canon EOS M50
Rozpoczęła się kampania promująca aparat fotograficzny Canon EOS M50. Akcja jest oparta na konkursie pod hasłem „#wiecejemocji”.
Bohaterami kampanii są twórcy internetowi znani ze swoich pasji: fotograf miejski @hashtagalek, longboardzistka @kati_hay i @warsawjungle hodujący rośliny na swoich 20 metrach kwadratowych.
Akcja ma podkreślać, że aparat Canon EOS M50 pozwala utrwalać, przechowywać i udostępniać materiały pokazujące swoje zainteresowanie i przekazujące mnóstwo pozytywnych emocji, a ponadto ma małe rozmiary, więc można go mieć zawsze przy sobie.
W ramach konkursu pod hasłem „#wiecejemocji” należy do 8 kwietnia pod wpisem na fanpage’u facebookowym Canon Polska zamieścić zdjęcie pokazujące swoje zamiłowania (na fotografii nie może być jej autora), wraz z krótkim opisem tej pasji. Spośród zgłoszeń jury wybierze sześciu finalistów, którym zostaną wypożyczone aparaty Canon EOS M50, żeby mogli wykonać cztery zadania konkursowe wyznaczone przez ambasadorów kampanii. Efekty działań finalistów publikowane będą na fanpage’u Canon Polska. Troje zwycięzców otrzyma aparat EOS M50, a pozostała trójka finalistów - drukarki Selphy CP1300.
Kampania oprócz Facebooka obejmuje Instagram.
Za organizację i koordynację konkursu oraz aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja FFW Communication, a za działania public relationsm współpracę z influencerami kampanii i produkcję materiałów wideo - agencja dfusion communication.
Dołącz do dyskusji: „#wiecejemocji” w kampanii promującej aparat Canon EOS M50