Brytyjczycy oglądają więcej reklam
W pierwszej połowie bieżącego roku brytyjscy widzowie widzieliwięcej reklam niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Z analizy przeprowadzonej przez firmę Barb wynika, że międzystyczniem a czerwcem brytyjscy widzowie oglądali 2,4 miliardareklam telewizyjnych dziennie - informuje serwis BBC News. To o 6procent więcej niż przed rokiem.
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii we wspomnianym okresie na oglądanietelewizji przeznaczali w ciągu dnia średnio 3 godziny i 46 minut -o 7 minut więcej niż dziesięć lat temu. W przypadku kanałówkomercyjnych średnia wyniosła 2 godziny i 20 minut i byłą o 4procent wyższa w porównaniu z I poł. 2007 roku.
Raport firmy Barb poprzedza nowe regulacje przyjęte przezregulatora brytyjskiego rynku medialnego Ofcom, które począwszy od1 września umożliwią częstsze emitowanie reklam w trakcie filmówpokazywanych w telewizji.
źródło: BBCnews
Raporty
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy oglądają więcej reklam