Bridgestone stworzył serwis "Pasja w podróży"
Ruszył serwis internetowy Pasja w podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone. Stronę przygotowały Media Impact, dom mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.
Serwis Pasja w podróży zawiera artykuły, materiały wideo, grafiki, wywiady oraz porady związane z podróżowaniem samochodem. Strona skierowana jest do poszukiwaczy ciekawych tras i miejsc wartych odwiedzenia w czasie podróży.
- Dzięki wykorzystaniu w nowym serwisie narzędzi content marketingowych kontekstowo pokazujemy złożone rozwiązania technologiczne typu mobility. Pasja w podróży to zarówno inspiracja, jak i obietnica – tworzymy treści zachęcające czytelników do wyjazdów, okazji bycia w trasie i pasjonowania się podróżami, pokazujemy produkty Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów dotyczących bycia w drodze - mówi Ewa Schreiber, head of strategic project management z Ringier Axel Springer Polska.
Za koncepcję kreatywną oraz strategię odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Do współpracy zaproszono redakcje Onetu, "Auto Świata" oraz "Komputer Świata".
Tegoroczna akcja jest początkiem długofalowych działań dla marki Bridgestone przez Media Impact.
Dołącz do dyskusji: Bridgestone stworzył serwis "Pasja w podróży"