„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie
W lipcu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych utrzymał się dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „Fun Club”, a najwięcej straciło „Bravo Girl”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 157 881 egz. W porównaniu do lipca 2012 roku pismo zanotowało spadek wynoszący 17,04 proc.
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 10,05 proc. do poziomu 82 728 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Ostatnią lokatę podium zajął, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 17,21 proc. do 77 083 egz.
Natomiast z drugiego na czwarte miejsce spadł „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,31 proc. i wyniosła 67 661 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 157 881 | 190 300 |
Fun Club | 82 728 | 75 172 |
Twist | 77 083 | 93 109 |
Bravo Girl | 67 661 | 97 095 |
W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Twist” - było to 29,03 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 157 881 | 152 879 |
Fun Club | 82 728 | 79 942 |
Twist | 77 083 | 59 740 |
Bravo Girl | 67 661 | 58 046 |
Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie