BrandBuddies tworzy jednostkę managementu twórców internetowych
New Media Management to nowa jednostka dedykowana twórcom internetowym powołana przez agencję influencer marketingu BrandBuddies. Koncentruje się ona na pozyskiwaniu dla nich współprac komercyjnych.

New Media Management reprezentuje już pierwszych twórców, m.in. SALE_PL (kanał zakupowy), Martirenti (twórczyni lifestylowa), Elizę Trybałę i Mindofbrunette (Influencerki lifestylowo – parentingowe) oraz TikTokerów:_maciooch, skrudliq_, karoletkaa czy nicole.wec. Influencerzy zrzeszeni w ramach New Media Management są dostępni w ramach struktury na wyłączność. Niedługo do portfolio dołączą kolejni.
Poza sprzedażą reklam na ich kanałach, BrandBuddies zajmie się tworzeniem nowych, komercyjnych formatów w ich social mediach. Pierwszym z nich jest Live Stream Shopping realizowany z SALE_PL.
Zespół, który odpowiada za działania New Media Management po stronie BrandBuddies nadzorują Natalia Fijałkowska oraz Jan Boniecki.
- Proces pozyskania współprac oraz ich realizacja wymaga coraz większych kompetencji nie tylko ze strony marketerów, ale i samych twórców internetowych. Na obie strony czeka wiele pułapek. Przez pięć lat zrealizowaliśmy ponad 1000 kampanii reklamowych, doradzając markom jak pozyskiwać najlepiej dobranych dla nich twórców – prowadziliśmy także w ich imieniu rekrutacje. W ramach jednostki New Media Management chcemy pomóc także internetowym idolom, dzieląc się z nimi wiedzą z tych procesów i w konsekwencji wesprzeć ich w zdobywaniu bardziej jakościowych i dopasowanych do nich kampanii – mówi Kamil Sokołowski, brand director BrandBuddies.
Dołącz do dyskusji: BrandBuddies tworzy jednostkę managementu twórców internetowych