BrainJuice Group - nowy gracz na rynku internetowym
Na rynku marketingu internetowego rozpoczyna działalność BrainJuice Group. Firmę stworzył Krzysztof Kuwałek, który w przeszłości zarządzał europejskim oddziałem amerykańskiej agencji interaktywnej Digital Impact oraz azjatycką filią Acxiom.
BrainJuice Group zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym, a konkretnie działania realizują poszczególne zespoły.
I tak team BrainJuice Strategy (kierowany przez samego Kuwałka) specjalizuje się w doradztwie strategicznym, House of Numbers (zarządzany przez Jacka Mrzygłoda) zajmuje się projektami badawczo-analitycznymi, Web Search Factory Polska (pod kierownictwem Sławomira Ziętarskiego) opracowuje oraz wdraża kampanie SEM i SEO, Sales Machines (zarządzany przez Przemysława Jurka) specjalizuje się w outsourcingu działań sprzedażowych, BrainJuice Interactive (kierowany przez Sławomira Ziętarskiego) projektuje i buduje serwisy produktowe, korporacyjne, społecznościowe, landing pages i platformy e-commerce, a FuturePR (zarządzany przez Joannę Zawadę) opracowuje strategię budowania wizerunku firm w internecie, prowadzi w nim kampanie wizerunkowe, społeczne i promocyjne oraz wdraża rozwiązania interaktywne.
BrainJuice Group zamierza także funkcjonować jako venture
engine, zapewniając innowacyjnym projektom biznesowym wsparcie
finansowe, technologiczne, know-how, zasoby ludzkie oraz
doświadczenie.
- Oferujemy unikalną kombinację wiedzy, doświadczenia i kompetencji
- łączącą kilka najważniejszych obszarów marketingu online -
zapewnia Krzysztof Kuwałek.
Powstaniu BrainJuice Group towarzyszy kampania w Google, Net Sprint, Business Click, serwisach branżowych oraz Radiu PIN.
Dołącz do dyskusji: BrainJuice Group - nowy gracz na rynku internetowym