Bożena Wieczorek head of PR w Warsaw Creatives
Od lipca do zespołu agencji kreatywnej Warsaw Creatives dołączy Bożena Wieczorek, obejmując nowe stanowisko head of PR.
Dołączenie Bożeny Wieczorek oznacza dla agencji rozwój kompetencji w obszarze public relations. Dotychczas Warsaw Cretives świadczyła usługi PR jako dodatek do kompleksowej komunikacji 360 stopni.
- Coraz więcej klientów chce powierzyć nam nie tylko tworzenie i produkcję kampanii, ale także codzienną komunikację swoich marek. Zauważając tę potrzebę, zdecydowaliśmy się rozbudować nasz dział PR oraz wzmocnić nasze kompetencje w obszarze mediów społecznościowych i Influencer marketingu. Dzięki doświadczonemu teamowi i pełnemu zakresowi kompetencji jesteśmy teraz gotowi zapewnić kompleksową obsługę komunikacyjną dla naszych obecnych i nowych klientów - mówi Paweł Walicki, współzałożyciel i CEO Warsaw Creatives.
Bożena Wieczorek w Warsaw Creatives
Bożena Wieczorek ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży beauty oraz fashion. Karierę zaczynała na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą. Do tej pory odpowiadała za komunikację i całościowe planowanie działań w obszarze PR i marketingu oraz prowadziła wiele projektów specjalnych dla takich marek jak: alessandro International, La Biosthetique Paris, Eisenberg Paris, Make Up Forever, Gosia Baczyńska, 4F, Tatuum, Lavard, Orska, Michał Szulc, SuperMenu by Anna Lewandowska, Levann suplements, Winiarnia Zamojska, CIN&CIN, Ambra. Współpracowała również z branżą szeroko pojętego interior design.
- Moim głównym celem w Warsaw Creatives będzie rozwój działu PR oraz nadzór nad jakością, przygotowaniem i realizacją strategii dla wszystkich działań naszych klientów. Jestem przekonana, że połączenie kompetencji całego zespołu agencji zagwarantuje spójną i efektywną ofertę, przynoszącą sukces wszystkim zaangażowanym stronom - podkreśla Bożena Wieczorek.
W czerwcu do Warsaw Creatives dołączyła również Anna Godzisz, obejmując stanowisko PR managera. Godzisz ma ponad 20 lat doświadczenia w branży, zdobyte zarówno w urzędach państwowych, instytucjach kultury, jak i w agencjach PR. Pracowała między innymi jako rzeczniczka prasowa Ministerstwa Kultury, Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej oraz Festiwalu Solidarity of Arts. Współpracowała z wiodącymi firmami na rynku, jak Grupa Żywiec, L'Oréal, BMP, PKN Orlen, a także z markami premium, takimi jak VICHY czy Mugler.
Warsaw Creatives ma na koncie realizację kampanii Reserved z udziałem Kendall Jenner czy reklamy Inglot z Jennifer Lopez, a także współpracę z markami Tous i CCC.
Dołącz do dyskusji: Bożena Wieczorek head of PR w Warsaw Creatives