SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bogatsza oferta TNS OBOP

TNS OBOP roszerza portfolio rozwiązań dla biznesu

Firma badawcza TNS OBOP wprowadziła do swojej oferty badanie satysfakcji klienta TRI*M. To znane już na naszym rynku narzędzie oferowane jest przez TNS OBOP w nowej, szerszej formule. Tym, co wyróżnia TRI*M, jest możliwość praktycznego wykorzystania wyników i przełożenia ich na szybkie decyzje biznesowe.
Nazwa TRI*M pochodzi od idei '3 razy 'M', czyli measuring (pomiar), managing (zarządzanie w oparciu o wyniki pomiaru) oraz monitoring (monitorowanie efektów podjętych działań i ewentualne ich korygowanie). W oparciu o uzyskane wyniki TRI*M umożliwia przygotowanie krótko- i długoterminowych strategii działania dla firmy, tak by przede wszystkim budować, monitorować i umacniać jej pozycję na rynku.
 
 "Dostępne na rynku produkty badawcze wiele mówią o zadowoleniu, satysfakcji, lojalności i o tym, co na nie wpływa. Często jednak problemem okazuje się trudność w przełożeniu wyników na działalność firmy. Nasze badanie pomaga nie tylko znaleźć odpowiedzi na interesujące klienta kwestie, ale również wskazuje kierunki rozwoju biznesu" - powiedziała Teresa Żmijewska, szef projektu TRI*M w
TNS OBOP

Wsparcie w zarządzaniu relacjami z klientami zapewnia pięć narzędzi systemu TRI*M:

˘ Indeks TRI*M - jednoliczbowy syntetyczny wskaźnik, będący miarą poziomu satysfakcji klienta z usług, oparty na zestawie wystandaryzowanych pytań.
˘ Typologia TRI*M - opisuje sytuację biznesową firmy poprzez klasyfikację klientów na cztery grupy: apostołowie - grupa klientów zadowolonych
i lojalnych - najcenniejsza, zakładnicy - klienci lojalni, ale niezadowoleni, interesowni - klienci zadowoleni i nielojalni oraz terroryści - klienci niezadowoleni i nielojalni. Klasyfikacja klientów powstaje w oparciu
o skrzyżowanie dwóch wymiarów: satysfakcji klientów i ich lojalności.
˘ Macierz TRI*M - analiza wybranych elementów opisujących jakość świadczonych usług i określenie ich wagi dla klientów.
˘ Analiza Konkurencji TRI*M - porównanie ogólnego indeksu utrzymania klientów oraz mocnych i słabych stron firmy i firm konkurencyjnych.
˘ Conversion Model TRI*M - analiza klientów pod kątem siły emocjonalnego przywiązania, relacji z marką w trzech wymiarach:
- dopasowania do wartości wyznawanych przez klienta
- zaangażowania w kategorię produktową
- ambiwalencji

Dzięki TRI*M można również zmierzyć satysfakcję i poziom lojalności pracowników (Employee Commitment) lub innych grup mających wpływ na funkcjonowanie firmy. Ponadto badanie umożliwia również pomiar reputacji firmy (Corporate Reputation).

Niewątpliwą zaletą badania TNS OBOP jest możliwość korzystania z wieloletniego doświadczenia Globalnego Centrum TRI*M, które gwarantuje m.in. bezpośredni dostęp do baz danych, zawierających wyniki ponad 6 tysięcy projektów analiz porównawczych klientów z różnych branż, z całego świata.

Dołącz do dyskusji: Bogatsza oferta TNS OBOP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl