Bogatsza oferta TNS OBOP
TNS OBOP roszerza portfolio rozwiązań dla biznesu
Firma badawcza TNS OBOP wprowadziła do swojej oferty badanie satysfakcji klienta TRI*M. To znane już na naszym rynku narzędzie oferowane jest przez TNS OBOP w nowej, szerszej formule. Tym, co wyróżnia TRI*M, jest możliwość praktycznego wykorzystania wyników i przełożenia ich na szybkie decyzje biznesowe.
Nazwa TRI*M pochodzi od idei '3 razy 'M', czyli measuring (pomiar), managing (zarządzanie w oparciu o wyniki pomiaru) oraz monitoring (monitorowanie efektów podjętych działań i ewentualne ich korygowanie). W oparciu o uzyskane wyniki TRI*M umożliwia przygotowanie krótko- i długoterminowych strategii działania dla firmy, tak by przede wszystkim budować, monitorować i umacniać jej pozycję na rynku.
"Dostępne na rynku produkty badawcze wiele mówią o zadowoleniu, satysfakcji, lojalności i o tym, co na nie wpływa. Często jednak problemem okazuje się trudność w przełożeniu wyników na działalność firmy. Nasze badanie pomaga nie tylko znaleźć odpowiedzi na interesujące klienta kwestie, ale również wskazuje kierunki rozwoju biznesu" - powiedziała Teresa Żmijewska, szef projektu TRI*M w
TNS OBOP
Wsparcie w zarządzaniu relacjami z klientami zapewnia pięć narzędzi systemu TRI*M:
˘ Indeks TRI*M - jednoliczbowy syntetyczny wskaźnik, będący miarą poziomu satysfakcji klienta z usług, oparty na zestawie wystandaryzowanych pytań.
˘ Typologia TRI*M - opisuje sytuację biznesową firmy poprzez klasyfikację klientów na cztery grupy: apostołowie - grupa klientów zadowolonych
i lojalnych - najcenniejsza, zakładnicy - klienci lojalni, ale niezadowoleni, interesowni - klienci zadowoleni i nielojalni oraz terroryści - klienci niezadowoleni i nielojalni. Klasyfikacja klientów powstaje w oparciu
o skrzyżowanie dwóch wymiarów: satysfakcji klientów i ich lojalności.
˘ Macierz TRI*M - analiza wybranych elementów opisujących jakość świadczonych usług i określenie ich wagi dla klientów.
˘ Analiza Konkurencji TRI*M - porównanie ogólnego indeksu utrzymania klientów oraz mocnych i słabych stron firmy i firm konkurencyjnych.
˘ Conversion Model TRI*M - analiza klientów pod kątem siły emocjonalnego przywiązania, relacji z marką w trzech wymiarach:
- dopasowania do wartości wyznawanych przez klienta
- zaangażowania w kategorię produktową
- ambiwalencji
Dzięki TRI*M można również zmierzyć satysfakcję i poziom lojalności pracowników (Employee Commitment) lub innych grup mających wpływ na funkcjonowanie firmy. Ponadto badanie umożliwia również pomiar reputacji firmy (Corporate Reputation).
Niewątpliwą zaletą badania TNS OBOP jest możliwość korzystania z wieloletniego doświadczenia Globalnego Centrum TRI*M, które gwarantuje m.in. bezpośredni dostęp do baz danych, zawierających wyniki ponad 6 tysięcy projektów analiz porównawczych klientów z różnych branż, z całego świata.
Dołącz do dyskusji: Bogatsza oferta TNS OBOP