Blue City z nowym wizerunkiem i kampanią od Communication Unlimited
Warszawskie centrum handlowe Blue City będzie reklamowane pod hasłem „Tu znajdziesz kalejdoskop wrażeń”. Nowy wizerunek i kampanię galerii przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.
Nowe hasło reklamowe Blue City - „Tu znajdziesz kalejdoskop wrażeń” - ma z jednej strony podkreślać coraz lepszą komunikację drogową tego centrum z resztą Warszawy, a z drugiej - wskazywać na różnorodność dostępnych w nim sklepów, wydarzeń i atrakcji. Centrum chce być postrzegane jako pełne kolorów, dynamiczne i cudownie nieprzewidywalne.
We wrześniu rozpocznie się kampania reklamująca nowy wizerunek Blue City, która obejmie outdoor i prasę. Natomiast działania marketingowe wspierające najważniejsze wydarzenia w centrum będą realizowane w prasie i internecie (m.in. na portalach społecznościowych i z wykorzystaniem niestandardowych narzędzi).
Nowy wizerunek Blue City przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited, która odpowiada również za komunikację ATL i BTL centrum. Poprzednio przez 5 lat Blue City obsługiwała reklamowo agencja V&P, która dalej będzie pracować dla centrum w zakresie komunikacji w internecie.
Dołącz do dyskusji: Blue City z nowym wizerunkiem i kampanią od Communication Unlimited