SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Białe kołnierzyki” tracą z odcinka na odcinek i przegrywają z konkurencją

Widownia nowego serialu TVP 1 „Białe kołnierzyki” spada z odcinka na odcinek. Amerykańska produkcja obniża wyniki stacji w porównaniu od ub.r. i daje jej dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

Średnia oglądalność „Białych kołnierzyków”, nadawanych we wtorki o 20.30, wynosi 1,15 mln widzów przy udziale na poziomie 7,30 proc. (wszyscy widzowie) i 6,83 proc. (grupa komercyjna) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Dla porównania rok temu Jedynkę śledziło o tej porze znacznie więcej widzów, bo 2,18 mln osób, a udział wyniósł odpowiednio 13,72 i 16,31 proc.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu, który zgromadził przed ekranami 1,43 mln widzów. Potem było już tylko gorzej - ostatni oglądało bowiem tylko 902 tys. osób.

Bezkonkurencyjnym liderem pasma, w którym nadawane są „Białe kołnierzyki”, jest Dwójka emitująca w tym czasie serial „M jak miłość” (wraz z kulisami), który ogląda blisko 41 proc. wszystkich widzów. Na drugim miejscu znajduje się TVN i „W 11 - Wydział Śledczy” - 14,92 proc. Trzecie natomiast zajmuje Polsat, gdzie można wówczas zobaczyć filmy fabularne (13,85 proc.).

„Białe kołnierzyki” są najchętniej oglądane przez mężczyzn, osoby w wieku powyżej 45 lat, emerytów, oraz posiadaczy wykształcenia wyższego i średniego.

 
Serial „Białe kołnierzyki” („White Collar”) opowiada o losach utalentowanego fałszerza Neala Caffreya, który za pomocą znanych mu technik wspiera FBI w ściganiu najgroźniejszych przestępców grasujących po kraju.


Widownia odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
13-09-20111 433 8649,62%9,86%
20-09-20111 222 2467,64%6,70%
27-09-20111 030 8426,50%6,10%
04-10-2011902 3745,64%4,96%
Średnia1 145 7577,30%6,83%


Oglądalność na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP2642751440,97%36,88%
TVN234102314,92%14,04%
Polsat217355113,85%17,03%
TVP111457577,30%6,83%


Profil widowni

  ADH %AFF
PłećMężczyźni51,81%108
Kobiety48,19%93
Wiek 4-91,66%28
 10-151,81%27
16 - 191,95%35
20 - 242,38%30
25 - 295,13%58
30 - 345,17%63
35 - 397,83%106
40 - 446,47%101
45 - 499,01%131
50 - 5414,36%178
55 - 5911,10%143
60+33,12%164
Wlk. MiastaWieś42,33%108
< 50 tys.24,05%100
50-100 tys.6,51%76
100-200 tys.6,72%83
> 200 tys.20,38%101
ZawódTop management9,45%109
Pracownicy średniego szczebla14,65%98
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,73%109
Emeryci40,01%156
inni14,16%46
WykształceniePodstawowe49,16%109
Średnie33,07%112
Wyższe14,31%114
Inne3,46%27


 

Dołącz do dyskusji: „Białe kołnierzyki” tracą z odcinka na odcinek i przegrywają z konkurencją

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
to chyba jakiś dramat w tej Jedynce.
odpowiedź
User
adsfgs
a mogli puścić pod normalną nazwą i byłoby ok
odpowiedź
User
ja
Jak puszczają coś co dopiero co leciało na FOX to niech się nie dziwią że ludzie nie chcą oglądać
odpowiedź