Belvedere Vodka wspiera Bono w projekcie (RED)
Belvedere Vodka rozpoczęła współpracę z (RED), charytatywnym projektem autorstwa lidera grupy U2, Bono.
Belvedere Vodka jako pierwsza polska marka rozpoczęła współpracę z (RED) i znalazła się w jednym gronie m.in. z Apple, Emporio Armani, Starbucks, Converse, American Express i Nike.
W ramach projektu, we wrześniu 2011 roku na światowy oraz polski rynek wprowadzona zostanie specjalna, limitowana edycja butelki Belvedere – (Belvedere)RED. 50 proc. zysku ze sprzedaży produktu przekazane będzie na rzecz organizacji Global Fund, stworzonej do walki z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce.
Na specjalnej butelce (Belvedere)RED, zawierającej klasyczny wariant tej wódki, znalazł się Pałac Belwederski – symbol marki, który w limitowanej edycji umieszczony został w charakterystycznych dla (RED) nawiasach. Ich czerwień sygnalizuje alarmującą sytuację i wzywa do działania.
Światowym ambasadorem (Belvedere)RED został Usher, pięciokrotny laureat nagrody Grammy.
(Belvedere)RED dostępna będzie na polskim rynku od września w wersji 0,7l i 1,75l.
Dołącz do dyskusji: Belvedere Vodka wspiera Bono w projekcie (RED)