Batony Bakalland BA! reklamowane jako „pełne natury” (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca batony bakaliowo-zbożowe Bakalland BA! Akcję, promującą m.in. nową linię tych produktów, przygotowały firmy marketingowe LiquidThread, Starcom i Haka Films.

Reklamy z kampanii informują o zmienionym składzie batonów Bakalland BA! oraz wprowadzeniu ich nowej linii - bez dodatku cukru (obejmującej trzy warianty smakowe: kokos & chia, truskawka & quinoa, wiśnia & amarantus). Akcja, realizowana pod hasłem „Pełen natury!”, podkreśla, że wszystkie batony Bakalland BA! mają zmienioną recepturę, z której usunięto tłuszcze utwardzone i syrop glukozowy
Kampania jest realizowana w telewizji (billboardy sponsorskie), internecie (m.in. w social media), kinach oraz na outdoorze.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Spoty (wyreżyserował duet Kijek&Adamski) wyprodukował dom produkcyjny Haka Films. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Batony Bakalland BA! reklamowane jako „pełne natury” (wideo)