Bartosz Barański za Radosława Kasyka na czele marketingu Grupy Ströer
Bartosz Barański objął stanowisko dyrektora marketingu Grupy Ströer w Polsce. Zastąpił na nim Radosława Kasyka.
Poprzednio Bartosz Barański piastował w Grupie Ströer stanowisko dyrektora ds. badań. Z branżą badawczą związany jest od 1997 roku. Początkowo zajmował się głównie badaniami rynkowymi telewizji, a od 2001 r. pracował w AMS, gdzie zajmował stanowisko kierownika ds. badań i analiz. W latach 2005-2006 był dyrektorem warszawskiego oddziału domu mediowego Media Concept.
Radosław Kasyk, poprzednio pełniący w Grupie Ströer funkcję dyrektora marketingu, będzie nadal współpracował z firmą przy realizacji wybranych projektów marketingowych.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Bartosz Barański za Radosława Kasyka na czele marketingu Grupy Ströer