Bartłomiej Gierszyn dyrektorem marketingu Grenton
Bartłomiej Gierszyn objął stanowisko head of marketing w firmie Grenton, produkującej sprzęt do kompletnego systemu inteligentnego domu.
Gierszyn jest odpowiedzialny za wyznaczenie realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy, w tym za badania rynku czy rozpoznanie insightów konsumenckich.
Ponadto odpowiada za komunikację Grenton w internecie, zdefiniowanie jej pozycji rynkowej oraz kompleksowe wsparcie działu sprzedaży. Zajmie się także obszarami partnerstw strategicznych i new business.
W grudniu ubr.r Bartłomiej Gierszyn zakończył pracę w Netii, gdzie przez ponad dwa lata był szefem marketingu B2C.
Wcześniej przez 13 lat związany był z T-Mobile Polska, gdzie kierował obszarem marketingu oferty abonamentowej. Pracował przy projektach wdrożenia iPhone do oferty T-Mobile w Polsce, oferty rodzinnej Jump! Family oraz oferty T-Mobile Usługi Bankowe, a także rebrandingu T-Mobile w segmencie mix.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Gierszyn dyrektorem marketingu Grenton