Barbie wznawia kultowy model długowłosej lalki, w kampanii fryzjer Łukasz Urbański
Kultowy model Barbie z lat 90. powraca w nowej odsłonie. W tym roku firma Mattel oddając hołd tamtym czasom, postanowiła odnowić linię Barbie Totally Hair, wypuszczając na rynek cztery nowe lalki. Wspólnie z Łukaszem Urbańskim, stylistą fryzur, przygotowała kampanię "Barbie Totally Hair", której motywem przewodnim jest metamorfoza włosów.
Premiera Barbie Totally Hair odbyła się w 1992 roku. Firma Mattel wypuściła na rynek linię lalek, których znakiem charakterystycznym były extra długie włosy sięgające aż do stóp. Barbie z pięknymi, lśniącymi i natapirowanymi włosami odzwierciedlały ówczesne trendy, czym zaskarbiły sobie sympatię dziewczynek.
Premierowa lalka Barbie Totally Hair okazała się bestsellerem sprzedażowym (ponad 10 milionów sprzedanych lalek) i wciąż dzierży tytuł najlepiej sprzedającej się lalki w historii. W 2022 roku Barbie Totally Hair obchodzi 30-lecie istnienia. Z tej okazji firma Mattel wypuściła cztery nowe modele lalek z superdługimi włosami wystylizowanymi zgodnie z obowiązującymi trendami i akcesoriami dającymi nieograniczone możliwości ich stylizacji.
Barbie wraca z Łukaszem Urbańskim
Kampania Barbie Totally Hair x Łukasz Urbański wystartowała 3 października.
W ramach akcji Barbie Totally Hair x Łukasz Urbański klientki stylisty fryzur, m.in. Kasia Moś i Klaudia Halejcio, przejdą totalną metamorfozę włosów na wzór Barbie Totally Hair. Ponadto w atelier Łukasza Urbańskego została postawiona specjalne zaprojektowana toaletka Barbie, która posłuży jako miejsce metamorfoz kobiet pragnących wrócić do czasów dzieciństwa i przenieść się do świata Barbie.
Kolejnym elementem kampanii jest konkurs, w którym do wygrania będą metamorfozy włosów dla dorosłych i małych fanów marki. Efekty będą prezentowane w mediach społecznościowych Łukasza Urbańskiego i atelier Łukasz Urbański Hair.
Dołącz do dyskusji: Barbie wznawia kultowy model długowłosej lalki, w kampanii fryzjer Łukasz Urbański