Barber, Weiss i Greene z awansem na globalne stanowiska w Havas Creative
Tracey Barber awansowała na stanowisko globalnego dyrektora ds. transformacji i wzrostu, Tamara Greene - na managing directora global brands, a Joceyln Weiss zostaje globalnym dyrektorem ds. komunikacji w Havas Creative.
Grupa reklamowa Havas Creative powołała trzy kluczowe osoby do swojego zespołu kierowniczego wyższego szczebla, aby dalej rozwijać globalne możliwości i stymulować zintegrowany wzrost na różnych rynkach.
Globalna dyrektor ds. marketingu Tracey Barber awansowała na stanowisko globalnego dyrektora ds. transformacji i wzrostu, a partner zarządzająca Joceyln Weiss została mianowana globalnym dyrektorem ds. komunikacji. To pierwsze ważne nominacje na stanowiska kierownicze dokonane Donnę Murphy, dyrektor generalną Havas Creative Global, odkąd awansowała na to stanowisko w lipcu 2022 r.
Tracey Barber spędziła ostatnie trzy lata jako globalna dyrektor ds. marketingu Havas Creative. Zachowa odpowiedzialność za wszystkie te dyscypliny, jednocześnie biorąc odpowiedzialność za wprowadzanie nowych produktów i usług na rynek oraz zapewnianie bezproblemowego, interdyscyplinarnego, najlepszego w swojej klasie doświadczenia dla klientów Havas.
Barber będzie nadal ściśle współpracować ze wszystkimi dyrektorami generalnymi regionalnymi i kluczowymi rynkami, a także Havas Media Group i Havas Health & You w zakresie możliwości rozwoju całej grupy.
Tamara Greene jest związana z Havas Creative od 2009 roku, od ponad siedmiu lat kieruje globalnymi inicjatywami na rzecz firmy Reckitt. Odegrała również kluczową rolę w zdobyciu kluczowych nowych globalnych biznesów, takich jak Randstad, w którym największa na świecie agencja rekrutacyjna nazwała Havas swoją pierwszą globalną agencją kreatywną w historii, oraz należącą do Samsunga firma HARMAN International, której Havas jest wiodącą globalną agencją w zakresie strategii, kreacji, treści, mediów i produkcji.
W swojej nowej roli managing director global brands, Greene będzie ściśle współpracować z liderami agencji Havas na całym świecie, aby zapewnić doskonałość w globalnej obsłudze klientów i przyspieszyć dalszy zintegrowany, międzynarodowy wzrost klientów.
Joceyln Weiss przechodzi do Havas z MRM, gdzie pełniła funkcję SVP, director of global communications. Doświadczona specjalistka ds. komunikacji korporacyjnej i PR, jej kariera obejmuje agencje, w tym JWT [obecnie Wunderman Thompson] (dyrektor ds. komunikacji globalnej) i BBDO (wiceprezes, dyrektor ds.
Weiss jako global chief communications officer będzie raportować do Tracey Barber i nadzorować strategię komunikacji Havas Creative – ściśle współpracując z jej globalnym zespołem ds. kluczowe komunikaty biznesowe są wspierane i wzmacniane tak szeroko i spójnie, jak to tylko możliwe.
Nominacje są następstwem niedawnego awansu Shazzii Khan na global chief talent and innovation officer (z chief of staff i chief talent officer, Havas Health & You) oraz Claire Telling na global chief people experience officer (z chief people officer, Havas Creative North). America) – z obiema rolami obejmującymi zarówno Havas Creative, jak i Havas Health & You pod przewodnictwem Murphy.
Dołącz do dyskusji: Barber, Weiss i Greene z awansem na globalne stanowiska w Havas Creative