SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank Pekao partnerem strategicznym koncertu Jimek & Goście – Historia Polskiego Hip-Hopu Rozdział II

Już 16 września na legendarnym Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się druga edycja koncertu Jimek & Goście – Historia Polskiego Hip-Hopu Rozdział II. Bank Pekao został partnerem strategicznym projektu. Dodatkowo, do wygrania jest 75 podwójnych biletów na wydarzenie. 

Po sukcesie pierwszej edycji wydarzenia, które miało miejsce w czerwcu 2022 roku na warszawskim Lotnisku Bemowo, Radzimir Dębski (Jimek) wraz z orkiestrą zdecydował się na jego kontynuację i organizację eventu na Śląsku. Fani hip-hopu będą mieli okazję posłuchać największych hitów polskiego rapu w symfonicznym wydaniu. Na scenie wybrzmią zarówno legendarne przeboje, jak i utwory młodego pokolenia.

Do tej pory swoje przybycie na wydarzenie potwierdzili tacy artyści jak: Young Igi, Fisz, Grammatik, Kaliber 44, Molesta, O.S.T.R, Pezet, Onar, Tede oraz Young Leosia.

Bank Pekao z myślą o młodych w czerwcu bieżącego roku uruchomił nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi: ,,Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!’’ Efektem wprowadzonych działań, jest m.in. wspieranie i podkreślanie zainteresowań młodych ludzi poprzez możliwość skorzystania ze spersonalizowanej oferty banku np. poprzez wybranie wizerunku karty płatniczej, która odzwierciedla pasję.

- Bank Pekao niezmiennie zachęca młodych ludzi do ,,brania życia za rogi’’. Młodość to najlepszy czas na sprawdzanie, doświadczanie nowych rzeczy i poświęcanie się pasjom. Koncerty, festiwale są doskonałą okazją do poszerzenia horyzontów, dobrej zabawy i spędzenia czasu w gronie innych miłośników muzyki. Natomiast spersonalizowane produkty bankowe, tj. karta z wizerunkiem muzycznym, z pewnością sprawią, że wspomnienia z wydarzenia pozostaną w pamięci na dłużej’ -  mówi Marta Szygenda, dyrektor departamentu marketingu w Banku Pekao.

,,Jak nie teraz, to kiedy dasz się porwać muzyce?’’

Bank Pekao 17 sierpnia bieżącego roku wystartował z nową pasją – ,,Pasja muzyka’’ wspieraną kampanią – ,,Jak nie teraz, to kiedy dasz się porwać muzyce?’’

Zarówno nowi, jak i obecni klienci banku mogą zamówić kartę do konta z wizerunkiem muzycznym. Dodatkowo mogą również wybrać tło muzyczne w aplikacji PeoPay. Bank uruchomił także kolejną edycję promocji „Otwórz Konto na selfie i otrzymaj nagrodę‘’, w której klient może otrzymać do 200 zł premii za otwarcie Konta Przekorzystnego na selfie i spełnienie pozostałych warunków promocji (tj. transakcje w trzech kolejnych miesiącach kalendarzowych następujących po miesiącu, w którym otwarto konto). Promocja trwa do 2 listopada 2023 roku.

Posiadanie nowej karty ,,muzycznej’’ jest również okazją do otrzymania aż 8000 punktów w programie Mastercard Bezcenne® Chwile. Zgromadzone punkty obędzie można wymienić na nagrody muzyczne z katalogu, jak np. bilety na koncert, słuchawki czy głośniki. Promocja trwa do 21 stycznia 2024 r. Warto dodać, że klienci banku w programie Bezcenne Chwile mogą szybciej odbierać nagrody i otrzymywać 2 punkty za każde wydane 50 zł przy płatności kartą do konta i nawet 5 punktów za płatności kartą kredytową.

Osoby do 26. roku życia nie płacą za prowadzenie konta z kartą ,,muzyczną’’. Bank nie pobiera również żadnych dodatkowych opłat za obsługę karty, czy też wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą. Osoby po 26. roku życia również mogą skorzystać z oferty i wybrać kartę z niestandardowym wizerunkiem. Bank Pekao może nie pobierać opłat za obsługę standardowej karty debetowej i wypłaty nią gotówki za granicą – warunkiem jest dokonanie przez klienta w danym miesiącu minimum jednej transakcji bezgotówkowej i jednorazowy wpływ na konto w wysokości 500 złotych.

Konkurs Pekao, do wygrania bilety na koncert Jimka

Do wygrania jest 75 podwójnych biletów na koncert Jimek & Goście: Historia Polskiego Hip-Hopu Rozdział II. Aby wziąć udział w konkursie należy na Facebooku lub Instagramie Banku Pekao S.A. odpowiedzieć pod postem konkursowym na pytanie: ,,Jaka piosenka napisała Twoją historię’’. To jednak nie wszystko...Dla najlepszej i najbardziej kreatywnej odpowiedzi konkursowej została przewidziana nagroda specjalna  –  pakiet Premium Experience, czyli udział w koncercie i próbie koncertu na żywo, lunch z Jimkiem oraz nocleg dla dwóch osób. Będzie to nie lada gratka dla miłośników polskiego rapu.  Odpowiedzi zostaną ocenione m.in. pod kątem kreatywności i zgodności z tematem. Konkurs trwa do 8 września 2023 r.

Dołącz do dyskusji: Bank Pekao partnerem strategicznym koncertu Jimek & Goście – Historia Polskiego Hip-Hopu Rozdział II

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl