Bank BGŻ liczy na kilka tys. nowych klientów dzięki pakietomzdrowotnym
Bank BGŻ liczy, że dzięki sprzedaży pakietu zdrowotnego liczbaklientów detalicznych wzrośnie o kilka tysięcy do końca roku,poinformowali przedstawiciele banku.
"Liczymy, że do końca tego roku będziemy mieli kilka tysięcynowych klientów. Nawet jeśli będzie to bliżej 2 tys. niż 10 tys.,to będziemy zadowoleni" - powiedział dyrektor departamentu produktui usług bankowości detalicznej Michał Glinka na konferencjiprasowej.
Od 1 września bank sprzedaje do kont osobistych pakietyzdrowotne - indywidualne i rodzinne, w ramach których klienci mogąkorzystać z usług medycznych (lekarzy rodzinnych i wybranychspecjalistów oraz usług laboratoryjnych) w sieci 461 placówek naterenie całego kraju.
Ochroną ubezpieczeniową, świadczoną przez Allianz są objęciposiadacze kont i najbliższa rodzina. Klienci mogą korzystać zusług sieci LuxMed, Centrum Medycznego Damiana, spółdzielnilekarskich i niepublicznych jednostek opieki medycznej. Do końcaroku liczba punktów ma zwiększyć się do 600-800.
Przedstawiciele banku liczą, że z nowej oferty skorzysta też conajmniej kilka procent z 553 tys. posiadaczy ROR w Banku BGŻ.
"Nie liczymy, że będziemy na tym produkcie zarabiać kokosy napoczątku, natomiast zdecydowanie liczymy na efekt cross-sellingowy.Chcemy, aby źródła naszych przychodów były maksymalniezdywersyfikowane"- powiedział wiceprezes Witold Okarma.
Niebawem oferta dla klientów detalicznych zostanie wzbogacona onowe karty debetowe i karty kredytowe z opcją kredytu ratalnego.Bank planuje także kolejne edycje lokat strukturyzowanych.
Dołącz do dyskusji: Bank BGŻ liczy na kilka tys. nowych klientów dzięki pakietomzdrowotnym