Awanse w Partner ASM
Barbara Postek i Anna Kaczorowska objęły stanowiska Zastępcy Dyrektora Działu Obsługi Klienta i Kierownika Działu Obsługi Klienta.
Anna Kaczorowska w Partner ASM od 2003 roku. 26 letnia absolwentka Wyższej szkoły im. Pawła Włodkowica w Płocku, awansowała w ciągu trzech lat swojej pracy ze stanowiska asystentki działu obsługi klienta, na stanowisko kierownicze.
Odpowiedzialna za przepływ dokumentów i jakość realizowanych akcji oraz kontroli, obsługę kluczowych klientów a także pracę przedstawicieli regionalnych. W wolnym czasie grywa w tenisa. Lubi pływać.
Stanowisko Zastępcy Dyrektora działu Obsługi Klienta to wynik ponad sześcioletniej pracy Barbary Postek w strukturach Partner ASM. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Pierwsze kroki na ścieżce kariery stawiała współpracując z firmami: Yawal System SA w Częstochowie oraz Canal+ w Warszawie.
Do jej głównych obowiązków należą: współpraca z kluczowymi klientami, nadzorowanie realizacji projektów btl i merchandisingowych w sieciach oraz nadzór i koordynacja prac działu. W wolnym czasie jeździ konno.
- Długoterminowe umowy, lojalni i usatysfakcjonowani klienci to jedne z ważniejszych wyników ciężkiej pracy zespołu Partner ASM w przeciągu ostatnich kilku lat – mówi Szymon Pikula Dyrektor Zarządzający Partner ASM. Wynikiem dobrej strategii i jej odpowiedniej realizacji poprzez zespół jest zwykle rozwój organizacji, czyli zdobywanie nowych klientów. Partner ASM to firma, która premiuje profesjonalizm i daje możliwość budowania osobistej satysfakcjonującej ścieżki kariery – dodaje.
Dołącz do dyskusji: Awanse w Partner ASM