Awanse w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu"
Izabela Andrzejak i Grzegorz Tarnowski awansowali na stanowiska keyaccount managereów w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu"(Bonnier Business Polska). Andrzejak odpowiadać będzie za domymediowe, a Tarnowski za klientów B2B.
Izabela Andrzejak związana jest z "Pulsem Biznesu" od 11 lat.Pracę w wydawnictwie zaczęła od działu telemarketingu. W dzialesprzedaży reklamy pracuje od 2005 roku, ostatnio odpowiadała zakoordynację współpracy między redakcją i działem sprzedażyreklamy.
Grzegorz Tarnowski pracuje w dziale sprzedaży reklamy "PulsuBiznesu" od 4 lat (wcześniej związany był m.in. z Millward BrownSMG/KRC). Ostatnio zajmował stanowisko specjalisty ds. reklamy,zajmował się głównie klientami bezpośrednimi i odpowiadał zadodatki branżowe.
Dołącz do dyskusji: Awanse w dziale sprzedaży reklamy "Pulsu Biznesu"