SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aviva reklamuje ubezpieczenie 'Nowa Perspektywa'

W telewizji i internecie przebiega kampania reklamowa ubezpieczenia na życie "Nowa Perspektywa" w Aviva CU. Akcję przygotowały PZL, Artegence i Universal McCann.

Prowadzona od początku października kampania reklamowa ubezpieczenia na życie "Nowa Perspektywa" w Aviva CU podkreśla, że jest ono dostępne już od 3 zł dziennie, więc nie różni się ceną od drobnych zakupów robionych codziennie. Przekaz informuje również, że klienci, którzy w październiku i listopadzie złożą wniosek o zawarcie nowej umowy dotyczącej tej oferty, otrzymują bezpłatnie na rok dodatkowe ubezpieczenie "śmierć wskutek nieszczęśliwego wypadku" z sumą 50 tys. zł.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje główne i niszowe), oraz internet (banery w wybranych serwisach i mailing). Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji na trzy tygodnie, a w sieci na sześć tygodni - przygotowały agencje PZL (telewizja) i Artegence (internet), natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

  • Więcej informacji:
  • Aviva

Dołącz do dyskusji: Aviva reklamuje ubezpieczenie 'Nowa Perspektywa'

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
se545
popatrz tu:

http://lepsze-ubezpieczenie.blogspot.com
0 0
odpowiedź