Aviva reklamuje ubezpieczenie 'Nowa Perspektywa'
W telewizji i internecie przebiega kampania reklamowa ubezpieczenia na życie "Nowa Perspektywa" w Aviva CU. Akcję przygotowały PZL, Artegence i Universal McCann.
Prowadzona od początku października kampania reklamowa ubezpieczenia na życie "Nowa Perspektywa" w Aviva CU podkreśla, że jest ono dostępne już od 3 zł dziennie, więc nie różni się ceną od drobnych zakupów robionych codziennie. Przekaz informuje również, że klienci, którzy w październiku i listopadzie złożą wniosek o zawarcie nowej umowy dotyczącej tej oferty, otrzymują bezpłatnie na rok dodatkowe ubezpieczenie "śmierć wskutek nieszczęśliwego wypadku" z sumą 50 tys. zł.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje główne i niszowe), oraz internet (banery w wybranych serwisach i mailing). Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji na trzy tygodnie, a w sieci na sześć tygodni - przygotowały agencje PZL (telewizja) i Artegence (internet), natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Aviva reklamuje ubezpieczenie 'Nowa Perspektywa'
http://lepsze-ubezpieczenie.blogspot.com