Aviko: Najfrytkowniejsze z frytek (wideo)
W telewizji, radiu i internecie wystartowała kampania reklamowa frytek Aviko. Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Advertising i dom mediowy Starlink.
Rozpoczęta 3 października kampania reklamowa frytek Aviko w wymyślny językowo sposób podkreśla, że są one najlepsze pod każdym względem. I tak w poszczególnych reklamach produkty te są określane jako „najchrupniejsze”, „najziemniaczańsze”, „najdługaśniejsze” i – ogółem – „najfrytkowniejsze z frytek”.
Akcja obejmuje telewizję (spoty sponsorskie w kanałach Polsatu, TVP i TVN), radio (RMF FM, Radio Eska, Radio Wawa, Vox FM, Chilli Zet, Planeta FM, Puls’ Radio, Antyradio) oraz internet (NK.pl, Facebook.com).
Kreację kampanii – zaplanowanej do 21 listopada – przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink
Dołącz do dyskusji: Aviko: Najfrytkowniejsze z frytek (wideo)