„Auto Magazyn” z Włodzimierzem Zientarskim znów reklamuje Toyotę (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej samochodów Toyota utrzymana w konwencji programu motoryzacyjnego „Auto Magazyn” prowadzonego przez Włodzimierza Zientarskiego. W akcji - przygotowanej przez Saatchi & Saatchi Poland i PHD Media Direction - promowany jest system Toyota Safety Sense.
W nowych spotach Toyoty Włodzimierz Zientarski tłumaczy młodemu kierowcy, jak w codziennych sytuacjach na drodze przydają się narzędzia z wprowadzonego przez firmę w br. systemu Safety Sense.
Włodzimierz Zientarski w reklamach Toyoty stylizowanych na „Auto Magazyn” występuje od dwóch lat. Pod koniec 2013 roku promował ofertę wyprzedażową, wiosną ub.r. - baterie hybrydowe, a jesienią ub.r. - kolejną wyprzedaż.
Na początku br. Komisja Etyki Reklamy orzekła, że stosowana w spotach konwencja telewizyjnego programu motoryzacyjnego nie wprowadza odbiorców w błąd i jest wystarczająco dobrze oznaczona jako przekaz marketingowy.
Nowa odsłona kampanii jest prowadzona w telewizji, radiu oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Auto Magazyn” z Włodzimierzem Zientarskim znów reklamuje Toyotę (wideo)