Atmedia rozszerzają portfolio o Stopklatka TV
Spółka Atmedia będzie sprzedawać reklamy w nowym kanale filmowym Stopklatka TV, który wiosną 2014 roku trafi na pierwszy multipleks telewizji cyfrowej. Będzie to czwarta stacja naziemna w portfolio brokera.
Stopklatka TV będzie kanałem tworzonym przez spółki Kino Polska TV i Agora. Stacja zaproponuje widzom ambitną ofertę filmową obejmującą zarówno polską klasykę, kino europejskie, jak i produkcje światowe (poznaj szczegóły). Według analiz Atmediów nowych kanał może liczyć w pierwszym roku nadawania na ok. 1 proc. udziału w grupie 16-49 lat.
- Kino Polska i Agora inwestują w największy segment telewizji tematycznych w Polsce. Unikalny atut w postaci ogólnopolskiego zasięgu wróży komercyjny sukces - mówi Marcin Boroszko, prezes Atmedia Group. Firma od lat sprzedaje reklamy w płatnych kanałach spółki Kino Polska TV, czyli w stacjach Kino Polska, Kino Polska Muzyka i Filmbox.
Jak informowaliśmy w środę, broker w 2014 roku zacznie też obsługiwać reklamowo też kanał edukacyjno-poznawczy Fokus TV należący do ZPR (więcej na ten temat). Zarówno on, jak i Stopklatka TV to stacje, które wygrały konkurs na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Pojawią się tam jednak dopiero w kwietniu 2014 roku, gdy miejsca na MUX-1 zwolni TVP.
Pozyskanie nowych nadawców wzmocni w 2014 roku portfolio Atmediów, które od października br. nie będą juz obsługiwać reklamowo stacji The Walt Disney Company (dowiedz się więcej). Reklamy w tych kanałach sprzedawać będzie bowiem spółka TVN Media, która wcześniej przejęła od firmy Atmedia obsługę m.in. kanałów Viacomu i Canal+ Cyfrowego. Obecnie Atmedia mają w portfolio 41 stacji.
Dołącz do dyskusji: Atmedia rozszerzają portfolio o Stopklatka TV