Artegence dla Oriflame w internecie
Od listopada br. agencja Artegence rozpoczyna pracę dla marki Oriflame. Zajmie się działaniami dla klienta w obszarze marketingu na przyszły rok.
Zakres współpracy dotyczy m.in. wsparcia kreatywnego oraz szeroko pojętych projektów digitalowych.
- W działaniach marketingowych, planowanych na 2018 rok, stawiamy bardzo mocno na rozwój w obszarze digital, szczególnie, że właśnie świętujemy przełomowy dla Oriflame moment. 23 października uruchomiliśmy możliwość zamawiania naszych produktów w sklepie online dla osób, które nie są Klubowiczami Oriflame - komentuje Zuzanna Bogusławska, online projects&social media specialist w Oriflame.
Do grona klientów agencji Artegence dołączyły w tym roku m.in. wydawnictwo F5 i Volkswagen.
Oriflame w kwietniu tego roku rozpoczęła współpracę z agencją Adnova, która zajmuje się realizacją kampanii „Stworzona do sukcesu” dla klientek i konsultantek firmy.
Dołącz do dyskusji: Artegence dla Oriflame w internecie