SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W 2017 roku użytkownicy App Store i Google Play wydali na aplikacje ponad 58 mld dolarów

58,6 miliarda dolarów to kwota przychodów jakie w 2017 roku osiągnęli producenci aplikacji oferowanych na platformach App Store oraz Google Play - wynika z danych firmy Sensor Tower. Więcej pieniędzy wydali w ciągu roku użytkownicy App Store, Google Play przoduje w liczbie ściągniętych aplikacji, wśród których dominują mobilne gry.

Ujawniona przez Sensor Tower kwota 58,6 mld dol. przychodów w App Store i Google Play obejmuje zakup aplikacji, opłaty subskrypcyjne oraz zakupy dokonywane wewnątrz aplikacji (np. gier). Oznacza ona także wzrost o 35 proc. rok do roku.

Użytkownicy App Store w ub.r. wydali na aplikacje 38,5 mld dol. (wzrost o 34,7 proc.), natomiast przychody deweloperów funkcjonujących w Google Play osiągnęły poziom 20,1 mld dol. (wzrost o 34,2 proc.).

Inaczej przedstawiają się statystyki dotyczące liczby ściągniętych aplikacji, gdzie wyraźną przewagę ma Google Play. W ub.r. ogólna liczba ściągniętych programów wyniosła 91,5 mld, co oznacza wzrost rok do roku o 13,5 proc. 64 mld aplikacji ściągnięto z Google Play, natomiast z App Store - 28 mld.

Wśród aplikacji dostępnych na platformach App Store i Google Play najpopularniejszą kategorią są gry. W ub.r. przychody z tego segmentu osiągnęły poziom 48,3 mld dol. stanowiąc 82 proc. wszystkich wydatków użytkowników przeznaczonych na programy. Większe przychody (30 mld dol.) osiągnęli deweloperzy w App Store, z kolei 18 mld to kwota osiągnięta przez wydawców w Google Play.

W ub.r. użytkownicy App Store i Google Play ściągnęli do swoich urządzeń 35,5 mld mobilnych gier – o 17,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem w tej kategorii jest Google Play, z którego ściągnięto 27,2 mld gier, podczas gdy App Store zanotował wynik na poziomie 8,3 mld.

 

Dołącz do dyskusji: W 2017 roku użytkownicy App Store i Google Play wydali na aplikacje ponad 58 mld dolarów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nikifor
...z czego połowa nie nadaje się do użytku.
odpowiedź
User
nikifor
...z czego połowa nie nadaje się do użytku.
odpowiedź
User
Rippleman
Zacznij pobierać kryptowalutę Ripple.

Co godzina do odebrania przy obecnym kursie nawet 115 XRP-300USD
Zapraszam na kranik Ripple meldunek w serwisie co godzina rolka i odbiór XRP. Wypłata już od 1 XRP

Dla chcących pomnożyć swoje XRP gra Hi/Lo w przygotowaniu

Życzę dużo szczęścia :p
https://coinfaucet.io/Account?r=VkxoiybLuBe
odpowiedź