Agencja 19 Południk rozwija dział kliencki, digital i graficzny
Agencja strategiczno-kreatywna 19 Południk zatrudniła cztery nowe osoby. To Anna Polok, Olga Lech, Bartłomiej Siwek i Daniel Sowa.
Do działu klienckiego dołączyła Anna Polok, obejmując stanowisko junior account managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach e-commerce / IT, odpowiadając za tworzenie contentu na kanały YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn oraz na blogi firmowe.
Dział digital powiększył się o dwie nowe osoby. Olga Lech objęła stanowisko junior digital project managera. Doświadczenia zawodowe zdobywała organizując szkolenia dla programistów w całej Polsce, a następnie w startupie zajmującym się biometrią behawioralną, którego klientem był m.in. mBank oraz ING Bank Śląski. Pracowała również jako product owner w Software House.
Daniel Sowa objął z kolei stanowisko UX/UI designera. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy dla marek takich jak Converse, Samsung, T-Mobile, Noble Place, innogy, Time Trend czy Medicover. Odpowiadał m.in. za realizację projektów w obszarach responsive web design, digital, branding, DTP, social media i outdoor.
Dział graficzny zasilił natomiast Bartłomiej Siwek, obejmując stanowisko graphic designera. Wcześniej pracował m.in. dla Mokate i 3DGence oraz współpracował z markami takimi jak Orlen, Kärcher, WRC Magazyn Rajdowy czy Madej&Wróbel.
Dołącz do dyskusji: Agencja 19 Południk rozwija dział kliencki, digital i graficzny