Aneta Lubańska: z Grupy Onet na dyrektorskie stanowisko w SMG Starcom
Aneta Lubańska, w ostatnim czasie menadżer ds. projektów marketingowych w Grupie Onet, po ośmiu latach wróciła do SMG, obejmując stanowisko communications & business directora w SMG Starcom. Zastąpiła na nim Sławomira Szwaja.
Aneta Lubańska przejęła zarządzanie zespołem pracującym dla firmy Samsung Polska. Jako communications & business director odpowiada za relacje biznesowe z klientem, współtworzy skuteczne strategie komunikacji i nadzoruje ich realizację oraz wspiera rozwój kompetencji zespołu.
Na stanowisku communications & business directora zespołu pracującego dla Samsung Polska zastąpiła Sławomira Szwaja, który w SMG Polska objął funkcję innovation catalyst directora. Szwaj w nowej roli zajmuje się w SMG Polska tworzeniem nowatorskich produktów, partnerstw i rozwiązań biznesowych dla klientów SMG, między innymi we współpracy ze start-upami.
Przez ostatnie lata Aneta Lubańska jako menedżer ds. projektów marketingowych w Grupie Onet zajmowała się tworzeniem strategii, budżetów marketingowych i realizacją działań promocyjnych wybranych marek z portfolio wydawcy. Kierowała komunikacją marketingową takich serwisów i projektów jak VoD.pl, Zumi.pl, DreamLab, Biznes.pl, VUmag.pl i Onet.gry.
Wcześniej przez trzy lata była szefem komunikacji i koordynacji programowej TVN Warszawa. Zajmowała się działaniami marketingowymi i B2B, tworzyła ramówkę stacji, strategie autopromocyjną i koncepcje działań reklamowych, w tym także eventów, konferencji i debat tematycznych. Współtworzyła ofertę reklamową TVN Warszawa oraz aktywności wspierające sprzedaż.
Karierę zaczęła w domu mediowym SMG Mediavest, w którym pracowała od 1997 do 2008 r., w ostatnim okresie na stanowisku dyrektora ds. obsługi klienta. Zarządzała wielokanałową komunikacją oraz budżetami mediowymi reklamodawców z największych sektorów w tym między innymi: telekomunikacji, farmacji, kosmetyków i finansów.
Dołącz do dyskusji: Aneta Lubańska: z Grupy Onet na dyrektorskie stanowisko w SMG Starcom