Amerykański 'Idol' twarzą marki Skechers
David Cook, zdobywca głównej nagrody w programie "American Idol"został twarzą marki obuwia lifestylowego Skechers. Umowaobowiązywać będzie do grudnia 2009 roku.
- Zawsze postrzegałem markę Skechers jako bardzo "cool", dlategocieszę się, że mogę być częścią jej kampanii - argumentuje DavidCook. Pochodzący z Teksasu artysta 21 maja wygrał siódmą edycjiamerykańskiego "Idola", zdobywając w finałowym odcinku 56 proc.głosów. Tydzień po zwycięstwie w jego 11 piosenek znalazło się wweekendowym wydaniu prestiżowej amerykańskiej listy Billboard Hot100.
- Podpisanie umowy z Davidem to kolejny krok współpracySkechersa ze wschodzącymi gwiazdami muzycznymi - dodaje MichaelGreenberg, prezes firmy. - Przenikanie się muzyki i mody jestkorzystne dla obu dziedzin. Daje korzyści gwiazdom i marką, któresą z nimi kojarzone,. Dlatego zainwestowaliśmy w takie osobowościjak Britney Spears, Christina Aquilera, Carrie Underwood, AshleeSimpson i David Cook - zaznacza.
Cook jest drugim - po Carrie Underwood - zwycięzcąamerykańskiego "Idola" - który promować będzie markę Skechers naświecie. Amerykańska kampania z wykorzystaniem wizerunku25-letniego artysty obejmie prasę, outdor oraz sklepy. Kreacjareklam utrzymana będzie w klimacie odzwierciedlającym osobowość,cechy charakteru oraz zainteresowania artysty.
Dołącz do dyskusji: Amerykański 'Idol' twarzą marki Skechers