Air France i KLM reklamują wyprzedażowe odchudzanie cen
Linie lotnicze Air France i KLM reklamują prasie i internecie wspólną promocję cenową. Oferta dotycząca lotów do 83 miast na świecie promowana jest pod hasłami "Odchudzamy ceny" i "Super wyprzedaż".
Rozpoczęta 14 stycznia kampania linii lotniczych Air France i KLM reklamuje wprowadzaną przez nie wspólnie promocję cenową na loty do 83 miast na całym świecie. Atrakcyjność oferty obejmującej połączenia do połowy czerwca, z której można skorzystać do 2 lutego, podkreślają hasła "Odchudzamy ceny" (Air France) i "Super wyprzedaż" (KLM).
Akcja prowadzona jest w prasie codziennej ("Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Rzeczpospolita") i internecie (m.in. Gazeta.pl, Interia.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl).
Adaptację kampanii zaplanowanej do początku lutego przygotowały agencje reklamowe EURO RSCG (dla Air France) i Leo Burnett ( dla KLM), a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG Media Planning Group.
Dołącz do dyskusji: Air France i KLM reklamują wyprzedażowe odchudzanie cen