SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AHA fascynuje Gentlemanem

Agencja AHA przygotowała dla miesięcznika Gentleman kampanię reklamową. Kampania ruszyła wraz z wejściem na rynek wrześniowego numeru magazynu.

AHA stworzyła koncepcję "Gentlemana nowej generacji". Kampania reklamowa ma na celu zbudowanie nowego wizerunku magazynu - miesięcznika dla ludzi nowoczesnych i niekonwencjonalnych. Jest skierowana zarówno do dotychczasowych czytelników, jak również do wszystkich osób zainteresowanych podobną tematyką. Przekaz ma trafić także do nowych czytelników, którzy odczuwają potrzebę delektowania się lekturą pism oryginalnych i nieszablonowych.

Gentleman ukazuje się od 6 lat i jest ekskluzywnym miesięcznikiem dla mężczyzn i kobiet, należącym do Wydawnictwa Bachurski MediaCorp.

Dołącz do dyskusji: AHA fascynuje Gentlemanem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl