SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Sora prezeską IAA Polska na kolejną kadencję

Członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu wyborczym wyłonili nowe władze organizacji na dwuletnią kadencję 2023-2025 - zarząd, radę nadzorczą i sąd dyscyplinarny. Prezeską zarządu ponownie została Agnieszka Sora, regional director NCE consulting, GfK Poland.

Od lewej: Igor Kaleński, Jerzy Minorczyk, Izabela Albrychiewicz, Dorota Żurkowska, Agnieszka Sora, Dorota N. Haller, Magdalena Kotlarczyk, Jovan Protić, i Rafał Jakubowski. Od lewej: Igor Kaleński, Jerzy Minorczyk, Izabela Albrychiewicz, Dorota Żurkowska, Agnieszka Sora, Dorota N. Haller, Magdalena Kotlarczyk, Jovan Protić, i Rafał Jakubowski.

To już druga z kolei kadencja Agnieszki Sory jako prezeski IAA Polska. W branży marketingowej i badawczej jest obecna ma 30-letnie doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu.

- Priorytetem dla mnie będzie aktywne wspieranie Członków IAA Polska, zwiększenie znajomości marki Stowarzyszenia, dotarcie do nowych interesariuszy i angażowanie się w globalną współpracę z IAA Global. Kluczowe inicjatywy to m.in. wdrożenie drugiej edycji programu liderskiego Marketing Masterminds; dalsze budowanie wiedzy w ramach IAA Power Hour i IAA Power Podcast; współpraca z CMOs, mediami i agencjami nie tylko w obszarze jednoźródłowego badania konsumpcji mediów, ale również DE&I czy ESG oraz koordynacja globalnego badania nastrojów branży - mówi Agnieszka Sora, prezeska IAA Polska.

Zarząd IAA Polska

W składzie zarządu IAA Polska znaleźli się: z kurii marketerów - Dorota N. Haller, dyrektorka marketingu, Honor Polska, Michał Sobolewski, dyrektor ds. rynku B2C Polkomtel oraz Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Z kurii mediów -do zarządu weszli: Magdalena Kotlarczyk, country director Google Polska, Jovan Protić, chief operating officer Ringier Axel Springer Polska oraz Dorota Żurkowska, group senior vice president - Revenue Warner Bros..

Kurię professional services reprezentują w zarządzie IAA: Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE, Igor Kaleński, CEO Molecular Worldwide oraz Agnieszka Sora, regional director NCE Consulting, GfK Poland.

IAA Polska powołuje skład Sądu Dyscyplinarnego i Rady Nadzorczej

Do Rady Nadzorczej wybrani zostali: z kurii professional services - Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Communication Unlimited, VP Creative Adv. IAA Global, Rafał Kupidura, prezes zarządu IF Nation Group oraz Jacek Olechowski, prezes zarządu, Mediacap.

Kuria marketerów - Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel, Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBanku oraz Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas; zaś z kurii mediów: Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP, Stanisław Janowski, prezes zarządu Grupa Polsat Plus oraz Agata Szeliga-Staszkiewicz, sales director Meta CEE, global business group.

Sąd Dyscyplinarny w kolejnej kadencji tworzyć będą Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu Payback Polska, Isabella Krüger-Pawlowski, prezes zarządu Metro Advertising oraz Jerzy Straszewski, prezes zarządu PIKE.

Przewodniczący Rady Nadzorczej oraz Sądu Dyscyplinarnego wybrani zostaną podczas pierwszych posiedzeń każdego z tych organów.

Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska odbyło się w środę 28 czerwca w siedzibie Ringier Axel Springer Polska. 

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Sora prezeską IAA Polska na kolejną kadencję

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Rafał
Prezesem.
6 4
odpowiedź