Agnieszka Siuzdak dyrektorem ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl
Agnieszka Siuzdak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. wzrostu biznesu contentowego w portalu Gazeta.pl (Agora).
Na nowym stanowisku Siuzdak odpowiada za wszystkie działania, których celem jest zwiększenie oglądalności oraz przychodów serwisów Gazeta.pl, m.in. z reklamy programatycznej i działań e-commerce, a także projektów redakcyjnych. Jest również odpowiedzialna za dział marketingu oraz serwisy rozrywkowe Gazeta.pl (m.in. Quizy.Gazeta.pl).
- Dyrektor ds. wzrostu contentowego skupi odpowiedzialność za wzrost oglądalności i przychodów Gazeta.pl oraz będzie miała całościowe spojrzenie na monetyzację naszych projektów - opisuje Paweł Wujec, dyrektor segmentu internet w Agorze.
Siuzdak pracuje w Agorze od 2006 r. Zaczynała jako redaktor serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl. Następnie była wydawcą Wiadomości na stronie głównej Gazeta.pl i w tej roli koordynowała m.in. obsługę redakcyjną wyborów parlamentarnych w 2011 r. Od 2012 r. zarządzała newsroomem Gazeta.pl, a od października 2013 r. sprawowała funkcję dyrektor serwisów informacyjnych.
W ramach swoich obowiązków zarządzała zespołami serwisów informacyjnych, współtworzyła nowe produkty rozrywkowe i zajmowała się projektami rozwojowymi, m.in. związanymi z budową pozycji treści Gazeta.pl na Facebooku.
Według badania Gemius/PBI w maju br. portal Gazeta.pl zanotował 9,31 mln realnych użytkowników i 319,4 mln odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl - 16,06 mln użytkowników i 741,7 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Siuzdak dyrektorem ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl