Agencja Resulte pokonała Hill & Knowlton
Firma farmaceutyczna Janssen - Cilag planuje przeprowadzenie nowej kampanii PR dla marki Durogesic
Wcześniej w Wielkiej Brytanii, promocją marki zajmowała się agencja Hill & Knowlton, która została zatrudniona w 1995 roku. Teraz znalazła się w gronie trzech agencji, które zostały odrzucone w drodze przetargu na obsługę Janssen - Cilag.
- Działania PR rozpoczną się jeszcze w tym roku - powiedział Paul Blackburn, Dyrektor Resolute - Kampania skoncentruje się na rosnącym zjawisku zachorowań na chroniczne bóle w plecach i związanym z tym zapotrzebowaniem na leki uśmierzające ból. Zamierzamy przeprowadzić kampanię w ścisłej współpracy z grupą pacjentów - dodał Blackburn.
Badania przeprowadzone w Pradze we wrześniu 2003 roku, wykazały, że Durogesic pomógł zmniejszyć ból u 6 z 10 badanych pacjentów. Lek ma postać plastra, który jest nasączony środkiem przeciwbólowym. Po przyklejeniu go na skórę, przenika do krwioobiegu pacjenta.
Inne
Dołącz do dyskusji: Agencja Resulte pokonała Hill & Knowlton