Agencja Huddleston Melon Design zaprojektowała nowy wizerunek dla syropów Herbapol Lublin
Herbapol Lublin jako lider kategorii syropów owocowych i marka bazująca na 68 latach doświadczenia, zdecydowała się na lifting wizerunkowy syropów Owocowa Spiżarnia.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/WM_syropy1.jpg)
Zadaniem agencji brandingowej Huddleston Melon Design była taka zmiana projektu graficznego opakowań, aby pozyskać młodszą grupę konsumentów, odświeżyć wizerunek marki, a przede wszystkim podkreślić naturalność, apetyczność i najwyższą jakość produktu.
Zastosowanie charakterystycznego wykrojnika etykiety w połączeniu z innowacyjnym kadrowaniem ludowego motywu, nadało nowemu wizerunkowi oryginalności i unikalności. Nowe opakowania to doskonałe połączenie tradycji z nowoczesnością.
Zmianie poddane zostało całe portfolio syropów Owocowa Spiżarnia Herbapol Lublin obejmujące 34 SKU w różnych pojemnościach i smakach.