Activia reklamowana w wersji Błonnik Plus dla starszych (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży Activia Błonnik Plus, nowej wersji jogurtów Activia (produkowanych przez Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Film Reaktor i MediaCom Warszawa.
Reklama jogurtu Activia Błonnik Plus podkreśla, że oprócz bakterii Actiregularis (obecnych także w innych wersjach Activii) zawiera on błonnik, który przyśpiesza pracę jelit i wspomaga trawienie.
W spocie razem z Sylwią Arensen, znaną z poprzednich reklam Activii, występuje Maria Gładkowska, przedstawiana jako jej matka.
Kampania reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreację reklam przygotowała agencja Young & Rubicam, spot wyprodukował dom produkcyjny Film Reaktor, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Activia reklamowana w wersji Błonnik Plus dla starszych (wideo)