SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38 Content Communication zajmie się komunikacją marki Gabriella

Do grona klientów agencji 38Content Communication dołączyła Gabriella - łódzki producent rajstop i wyrobów pończoszniczych.

W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, komunikację produktową, a także działania CSR.

Klient został pozyskany w drodze rekomendacji.

Po stronie 38Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR manager oraz Monika Majewska, PR consultant.

Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.

Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication zajmie się komunikacją marki Gabriella

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl