SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38 Content Communication dla Hyal-Drop multi

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Hyal-Drop multi (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, influencer marketing oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych.

W ramach prowadzonych dla klienta działań, 38 Content Communication realizowała akcje edukacyjną #NieMęczIch, poświęcona zagadnieniu suchego oka. W kampanii wzięły udział m.in. Anna Mucha i Marcelina Zawadzka, które zwracały w swoich social mediach uwagę na to, jak mało troski poświęcamy naszym oczom i jak nadmiernie codziennie je eksploatujemy.

W ramach działań edukacyjnych, agencja zaplanowała wspólnie z klientem przeprowadzenie akcji „Mój codzienny maraton” z udziałem grupy influencerów. Treści związane z tym przekazem pojawiły się na blogach i kanałach społecznościowych twórców.

Na potrzeby akcji zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikro-twórców. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift zaangażowanych zostało kilkudziesięciu twórców.

Dodatkowo agencja prowadzi regularne działania media relations, poszerzone o współpracę z ekspertami optykami, okulistami i optometrystami. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).

Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Justyna Giers,  Justyna Spychalska oraz Katarzyna Antczak (digital).

Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication dla Hyal-Drop multi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl