3,1 mln widzów ogląda serial “1920. Wojna i miłość”
Nowy historyczny serial Jedynki “1920. Wojna i miłość” gromadzi średnio 3,11 mln widzów, co daje tej stacji trzecie miejsce w rynku. W czasie emisji produkcji kanał ma niemal tyle samo widzów niż rok temu, ale niższe udziały.
Serial “1920. Wojna i miłość” emitowany jest w środy o 20.30. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach produkcja ma 18,84 proc. udziału w grupie widzów powyżej 4. roku życia i 16,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Rok wcześniej w tym paśmie TVP 1 oglądało też 3,1 mln osób, ale jej udziały wynosiły odpowiednio 19,27 proc. i 18,87 proc.
W czasie nadawania serialu Jedynka jest trzecia w rynku telewizyjnym, za Dwójką, która ma udział 21,19 proc. i nadaje wtedy “Barwy szczęścia” oraz “Rodzinkę.pl” oraz za TVN-em, emitującym “Na Wspólnej” i “W11” (pozycje te mają 20,24 proc. udziału). Gorzej od TVP 1 wypada natomiast Polsat (filmy fabularne, mecze Ligi Mistrzów; 10,81 proc.).
Dane pokazują, że “1920. Wojna i miłość” oglądana jest głównie przez kobiety, widzów powyżej 40. roku życia oraz mieszkańców wsi i małych miast.
Serial opisuje walkę o niepodległość w 1920 roku. Jest to trzymająca w napięciu historia trójki bohaterów, których decyzje życiowe zostają podporządkowane walce o wolność Ojczyzny. W główne role wcielają się Jakub Wesołowski, Wojciech Zieliński i Tomasz Borkowski. Produkcję wyreżyserował Maciej Migas.
Oglądalność “1920. Wojna i miłość" odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
02-03-2011 | 3 300 978 | 19,51% | 15,65% |
09-03-2011 | 2 974 483 | 18,31% | 15,76% |
16-03-2011 | 3 056 774 | 18,62% | 16,76% |
3 114 831 | 18,84% | 16,05% |
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
TVP 2 | 3 504 667 | 21,19% |
TVN | 3 346 936 | 20,24% |
TVP 1 – 1920 | 3 114 831 | 18,84% |
Polsat | 1 787 350 | 10,81% |
Profil widowni produkcji
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 47,52% | 99 |
Kobiety | 52,48% | 101 | |
Wiek | 4-9 | 2,00% | 34 |
10-15 | 2,85% | 42 | |
16 - 19 | 2,39% | 43 | |
20 - 24 | 3,06% | 39 | |
25 - 29 | 3,89% | 44 | |
30 - 34 | 5,00% | 60 | |
35 - 39 | 6,47% | 88 | |
40 - 44 | 6,84% | 107 | |
45 - 49 | 9,30% | 135 | |
50 - 54 | 12,18% | 151 | |
55 - 59 | 10,42% | 134 | |
60+ | 35,60% | 176 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,00% | 107 |
< 50 tys. | 25,00% | 104 | |
50-100 tys. | 7,88% | 92 | |
100-200 tys. | 6,95% | 86 | |
> 200 tys. | 18,17% | 90 | |
Zawód | Top management | 8,66% | 100 |
Pracownicy średniego szczebla | 15,05% | 100 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,34% | 97 | |
Emeryci | 42,15% | 164 | |
Inni | 14,81% | 48 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 47,58% | 105 |
Średnie | 30,81% | 104 | |
Wyższe | 16,76% | 133 | |
Inne | 4,85% | 38 |
Dołącz do dyskusji: 3,1 mln widzów ogląda serial “1920. Wojna i miłość”