24/7Communication wchłania Headlines-Porter Novelli, Joanna Pruszyńska skupi się na CodersTrust Polska
Od 1 stycznia 2018 roku agencje Headlines-Porter Novelli i 24/7Communication będą działały wspólnie. Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu, ale głównie zajmie się swoją nową firmą CodersTrust Polska. Strony nie informują o wartości transakcji.
Z ustaleń naszego portalu wynika, że po fuzji agencje będą funkcjonowały pod wspólną marką 24/7Communication. Połączone zostaną ponadto zespoły oraz portfolio klientów obu firm. Funkcję prezesa pełnić będzie Dorota Zmarzlak, dyrektora zarządzającego zaś Dirk Aarts (oboje pełnią obecnie takie funkcje w 24/7Communication).
Joanna Pruszyńska skupi swoją działalność zawodową na spółce CodersTrust Polska, którą prowadzi od 2016 roku. W komunikacie na temat fuzji nie sprecyzowano, czy w związku z nią nastąpią dalsze roszady personalne oraz inne zmiany.
- Szybki rozwój nauczania cyfrowego i plany rozwoju wymagają ode mnie pełnego skupienia się na działaniach spółki CodersTrust Polska. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że będę pełniła nieco mniej aktywną rolę w Headlines i że zespół agencji 24/7 będzie wspierał naszych klientów - mówi Joanna Pruszyńska.
Agencja Headlines została założona przez Joannę Pruszyńską wraz z partnerami w 1996 roku. W 2006 roku nawiązała partnerstwo z globalną siecią Porter Novelli (należącą do Grupy Omnicom), zmieniając nazwę na Headlines-Porter Novelli. Agencja specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej.
Po zapowiedzianej właśnie fuzji klienci Headlines-Porter Novelli będą mogli również skorzystać ze studia produkcyjnego 24/7studio i członkostwa 24/7Communications w związku IAB Polska.
- Dzięki rozwojowi w ostatnich latach 24/7Communication stała się trzecią największą agencją PR w Polsce. Doskonała reputacja, jaką cieszy się Headlines-Porter Novelli, pozwoli przyspieszyć nasz wzrost i jeszcze bardziej rozwinąć naszą ofertę z zakresu komunikacji korporacyjnej - podkreśla Dirk Aarts.
Według raportu Związku Firm Public Relations agencja 24/7Communication w ub.r. zanotowała 6,38 mln zł wpływów fee income (przychodów ze sprzedaży usług pomniejszonych o zewnętrzne koszty ich realizacji). Firma zatrudniała na stałe 26 osób i współpracowała z kolejnymi 24. Natomiast Headlines-Porter Novelli nie przekazała ZFPR swoich wyników.
Najważniejszymi klientami 24/7Communication są McDonald’s, P&G, Orange, Lidl, Wedel, T-Mobile, Oknoplast, 3M, Bosch, Warta, Herlitz, GE, ING, Unia Europejska i Grupa SEB.
Dołącz do dyskusji: 24/7Communication wchłania Headlines-Porter Novelli, Joanna Pruszyńska skupi się na CodersTrust Polska
będzie bardziej profesjonalnie i wow :)