2007: Disney Channel czołowym kanałem kablowym
W ubiegłym roku pozbawiona reklam telewizja Disney Channel była najchętniej oglądanym kanałem w czasie najwyższej oglądalności (primetime) spośród wszystkich głównych kanałów kablowych w USA.
Tej przeznaczonej dla dzieci stacji udało się to osiągnąć po raz pierwszy w swojej 24-letniej historii - informuje serwis Media Life, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Media Research.
Jednocześnie stała się ona pierwszym nie wspieranym kanałem programem, który zajął tutaj czołowe miejsce.
Disney Channel ustanowił także nowy kablowy rekord, przyciągając średnio 2,69 miliona widzów. Piąty rok z rzędu stacja była również najpopularniejsza wśród dzieci w wieku od 6 do 1l lat, a siódmy raz wśród widzów w wieku od 9 do 14 lat.
Minimalnie za Disney Channel, ze średnią liczbą widzów mniejszą o zaledwie 15 tysięcy, była w ubiegłym roku telewizja USA. Na kolejnych miejscach znalazły się TNT, ESPN oraz TBS.
źródło: Media Life
Świat
Dołącz do dyskusji: 2007: Disney Channel czołowym kanałem kablowym