180heartbeats + Jung v Matt wypromuje warszawski budżet obywatelski
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowuje dla Warszawy długofalową strategię komunikacji budżetu obywatelskiego.
Do zadań agencji należy przedstawienie konceptów komunikacyjnych i kreacji na ich bazie. Będę one promować idee warszawskiego budżetu obywatelskiego. Przy projekcie współpracuje z Kantar Media oraz psycholog i strateg Martą Jaskulską z Brand Logic.
- Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w pracach nad komunikacją tego ważnego dla mieszkańców Warszawy projektu - mówi Jacek Karolak, strategy director 180heartbeats + Jung v Matt. - Również sami aktywnie zgłaszamy projekty i głosujemy. Zależy nam, by więcej mieszkańców Warszawy korzystało z możliwości budżetu obywatelskiego. Ponad 100 tys. głosujących na ponad 2 tys. projektów w 2019 roku to sporo. Ale jeszcze wielu warszawiaków można zaangażować we współdecydowanie o losach miasta – podkreśla Jacek Karolak.
Agencja realizowała wcześniej dwie kampanie promujące budżet obywatelski w Warszawie (m.in. w 2016 i 2017 roku).
Stron nie podają szczegółów podpisanej umowy.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v Matt wypromuje warszawski budżet obywatelski
Zuchy - znają, płacą i obsługują!