1,9 mln widzów „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku
Nowe odcinki serialu „Na sygnale” ogląda średnio 1,95 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.
Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 5 do 19 września br. w środy o 21.55) wyniosła 1,95 mln osób, co przełożyło się na 15,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 5 września br., który zainteresował 2,11 mln widzów.
TVP2 w czasie emisji kolejnego sezonu „Na sygnale” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest TVN, który pokazując „Amerykę Express” ma 13,58 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne; 5,87 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym transmisje sportowe; 4,38 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest druga.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku