F1 2010 - czasy
2011-01-07 19:41:59 - Kenjiro
Zauważyłem ostatnio coś takiego - kiedy w głównym menu padoku wybiorę
sobie próbę czasową, to potrafię wykręcić naprawdę niezły czas (np.
Lotusem 1:20,915 w Monaco), ale kiedy tym samym bolidem z tym samym
setupem kręcę kółka podczas treningu lub kwalifikacji, nie jestem w
stanie zejść poniżej 3-4 sekund do wspomnianego czasu. Nie mam pojęcia,
z czego to wynika. Już na drugim z kolei torze coś takiego zauważyłem.
A wy?
Re: F1 2010 - czasy
2011-01-07 20:29:30 - gacek
> Witam
>
> Zauważyłem ostatnio coś takiego - kiedy w głównym menu padoku wybiorę
> sobie próbę czasową, to potrafię wykręcić naprawdę niezły czas (np.
> Lotusem 1:20,915 w Monaco), ale kiedy tym samym bolidem z tym samym
> setupem kręcę kółka podczas treningu lub kwalifikacji, nie jestem w
> stanie zejść poniżej 3-4 sekund do wspomnianego czasu. Nie mam pojęcia,
> z czego to wynika. Już na drugim z kolei torze coś takiego zauważyłem.
Ciągle czeka aż zestawie kierownicę pod tv, ale strzelam - paliwo, opony?
gacek
Re: F1 2010 - czasy
2011-01-07 21:08:50 - Mroziu
> Witam
>
> Zauważyłem ostatnio coś takiego - kiedy w głównym menu padoku wybiorę
> sobie próbę czasową, to potrafię wykręcić naprawdę niezły czas (np.
> Lotusem 1:20,915 w Monaco), ale kiedy tym samym bolidem z tym samym
> setupem kręcę kółka podczas treningu lub kwalifikacji, nie jestem w
> stanie zejść poniżej 3-4 sekund do wspomnianego czasu. Nie mam pojęcia,
> z czego to wynika. Już na drugim z kolei torze coś takiego zauważyłem.
>
> A wy?
W time trial nie ma paliwa, ani zużycia opon oraz tor jest najlepiej
nagumowany. W normalnych praktykach w zależności od poziomu trudności
paliwo oraz opony brane są pod uwagę.
--
Pozdrawiam
Mroziu
Re: F1 2010 - czasy
2011-01-07 21:34:41 - Kenjiro
> nagumowany. W normalnych praktykach w zależności od poziomu trudności
> paliwo oraz opony brane są pod uwagę.
Aaa, no chyba że tak. No cóż, starać się trzeba mocniej:)
Re: F1 2010 - czasy
2011-01-07 21:43:12 - Nathan
> W time trial nie ma paliwa, ani zużycia opon oraz tor jest najlepiej
> nagumowany. W normalnych praktykach w zależności od poziomu trudności
> paliwo oraz opony brane są pod uwagę.
>
A i bolid jest na maxa dopakowany ulepszeniami.
--
Pozdrawiam Nathan
Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie
wchodzili Charles Lindbergh
bartosz
picasaweb.google.com/Bartosz.BB
Re: F1 2010 - czasy
2011-01-07 22:05:56 - Mroziu
> W dniu 2011-01-07 21:08, Mroziu pisze:
>
>
>> W time trial nie ma paliwa, ani zużycia opon oraz tor jest najlepiej
>> nagumowany. W normalnych praktykach w zależności od poziomu trudności
>> paliwo oraz opony brane są pod uwagę.
>>
> A i bolid jest na maxa dopakowany ulepszeniami.
No tak zapomniałem o ulepszeniach ;)
--
Pozdrawiam
Mroziu