
• w kategorii Najlepsza Praca Magisterska zwyciężyła praca Emilii Mażarskiej, pod tytułem „Mierniki i wskaźniki logistyczne wspomagające zarządzanie relacjami z klientami”, napisana pod kierownictwem dr inż. Stanisława Krzyżaniaka;
• w kategorii Najlepsza Praca Licencjacka nagrodę otrzymał Jacek Taczała, za pracę pod tytułem „Rozwój rynku usług kurierskich, ekspresowych i pocztowych w Polsce”, napisaną pod kierownictwem dr Pawła Romanowa;
• tytuł Najlepszego Absolwentem Wyższej Szkoły Logistyki otrzymał Dariusz Makaruk, który wyróżnił się na tle innych studentów wysoką średnią ocen, na poziomie 4.73, pracowitością i ambitnym podejściem do zdobywania wiedzy. Jest autorem wielu referatów i publikacji naukowych, a także aktywnie angażował się w liczne prace badawcze uczelni.
Laureaci odebrali pamiątkowe dyplomy oraz stypendia w wysokości czterech tysięcy złotych z rąk Marty Tęsiorowskiej, Vice President, Marketing & Communications Prologis w Europie Środkowo-Wschodniej.
„Branża, w której działamy wymaga zarówno wysokiego poziomu wiedzy jak i zaangażowania. Dlatego jakość kształcenia i pielęgnowanie talentów mają dla nas szczególne znaczenie” – powiedziała Marta Tęsiorowska. „Jestem przekonana, że zwycięzcy tegorocznej edycji osiągną wiele w swoim życiu zawodowym i prywatnym, czego im życzę”.
„Zaangażowanie globalnych przedsiębiorstw, takich jak Prologis decyduje dziś o jakości kształcenia. Studenci WSL zyskują dzięki temu dodatkową motywację do własnego rozwoju oraz bezcenny kontakt z praktyką gospodarczą” – powiedziała Alicja Gruszczyńska, rzecznik prasowy Wyższej Szkoły Logistyki.
Szczegółowe informacje i regulamin konkursu są dostępne na stronie www.prologisnajlepszym.pl.
###
O Prologis
Prologis, Inc., jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości przemysłowych, działającym na rynku globalnym oraz na rynkach regionalnych w obu Amerykach, Europie i Azji. Prologis jest właścicielem lub inwestorem (w ujęciu skonsolidowanym lub poprzez nieskonsolidowane spółki joint venture) nieruchomości i projektów deweloperskich o oczekiwanej łącznej powierzchni 53.3 miliona metrów kwadratowych w 21 krajach (stan na 31 marca 2014 roku). Wśród ponad 4 700 klientów, którym firma wynajmuje nowoczesne obiekty dystrybucyjne, są między innymi przedsiębiorstwa produkcyjne, firmy z branży handlu detalicznego, firmy transportowe, zewnętrzni dostawcy usług logistycznych oraz inne przedsiębiorstwa.