Zupy są smaczne i pożywne, mogą być również piękne. Jemy przecież także oczami. Tej jesieni marka WINIARY przekonuje, że zupa może być płótnem, a Ty artystą, który stworzy z niej kulinarne dzieło sztuki. Pod hasłem „Zupa jak malowana” rusza druga odsłona kampanii marki WINIARY „Zupy to nasza specjalność”. W serwisie www.WINIARY.pl/zupytonaszaspecjalnosc fani zup znajdą filmy, ciekawostki i porady na temat ich dekorowania, galerię zdjęć, zbiór wiedzy na temat zupy oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Już w październiku marka WINIARY zaprasza do „malowania” zupy!
Zupy są znakiem firmowym naszej kuchni – naszą polską specjalnością. Jemy ich rocznie – bagatela! – 4,6 miliarda litrów[1]. Zupy są także specjalnością marki WINIARY, która oferuje tradycyjnie lubiane w Polsce smaki. W ramach drugiej odsłony kampanii „Zupy to nasza specjalność” marka WINIARY zachęca nie tylko do jedzenia, ale także do „malowania” tego popularnego w Polsce dania i przekonuje, że przy użyciu prostych, dostępnych w domu narzędzi, można przygotować efektowne dekoracje, które zachwycą rodzinę i sprawią, że zupa, od lat wyglądająca tak samo, zacznie szybko znikać z talerzy.
Głównym celem kampanii „Zupy to nasza specjalność” jest promowanie zup jako wartościowego posiłku na każdą okazję. Zupa, która w polskiej tradycji od zawsze była wstępem do drugiego dania, dziś staje się najważniejszym elementem posiłku, głównym daniem, zarówno obiadu, jak i kolacji. Warto ją pięknie podawać, ponieważ nie od dziś wiadomo, że to, co ładne i apetycznie wyglądające, smakuje lepiej. Dekorowanie zup to sztuka, której tajniki warto zgłębić. Marka WINIARY będzie uczyć, jak można udekorować tradycyjne zupy tak, by stały się kulinarnymi dziełami sztuki.
Zupa jak malowana w internecie
Kampanię będzie wspierać nowa odsłona serwisu www.WINIARY.pl/zupytonaszaspecjalnosc, który stanowi obszerną bazę wiedzy o zupach dostępną w internecie.
Jego kluczową częścią będzie zakładka „Zupa jak malowana”, a w niej: filmy jak krok po kroku dekorować zupy, ciekawostki na temat sztuki stylizacji, porady dotyczące tego, w jaki sposób podać zupę w zależności od okazji. Marka WINIARY zaprosi również na wycieczkę po wyjątkowej galerii z obrazami pełnymi zup, w której będzie można obejrzeć m.in. dzieła Picassa czy Cézanne’a.
Zupa dla brzdąca
Dla rodziców i ich pociech powstanie zakładka „Zupa dla brzdąca”, w której znajdą się przepisy na pyszne
i kolorowe zupy dla najmłodszych. Dzieci będą mogły zagłosować również na swoją ulubioną, najsmaczniejszą i najładniejszą zupę.
Pokaż, jak malujesz swoje zupy
Dla wszystkich, którzy spróbują swoich sił
w sztuce dekorowania zupy, marka WINIARY przygotowała konkurs. Biorąc udział w zabawie „Zupa jak malowana” i przesyłając zdjęcie własnoręcznie ozdobionej zupy wraz z opisem stylizacji, internauci będą mieli szansę wygrać m.in. narzędzia do dekorowania potraw, a także inne, atrakcyjne nagrody.
Miesiąc w miesiąc z malowaną zupą
Kampanii tradycyjnie już będzie towarzyszył wyjątkowy kalendarz, w którym rok trwa od października do października – Miesiąca Zup. Pojawi się w nim mnóstwo ciekawostek
o sztuce dekorowania zupy, porad i tricków mistrza stylizacji. Zupy prezentowane
w kalendarzu zostały podzielone według klucza kolorystycznego – pomarańczowe na jesień, czerwone na zimę, zielone na wiosnę i żółte na lato. W ten sposób tworzą unikalną paletę barw – dokładnie jak w palecie malarskiej. Kalendarz będzie można otrzymać, między innymi, biorąc udział w konkursach organizowanych w prasie i w internecie, a także
w promocjach konsumenckich organizowanych przez markę WINIARY we współpracy
z wybranymi sieciami handlowymi.
Kampania „Zupy to nasza specjalność” będzie wspierana w radiu RMF FM, prasie kobiecej oraz na portalach WINIARY.pl i Interia.pl. Za zakup mediów odpowiada MEC. Przygotowanie kampanii prasowej powierzono agencji Linea Recta, radiowej – RMF FM, internetowej – portalowi Interia.pl. Działania PR prowadzi agencja Fleishman-Hillard. Kampania w mediach potrwa od końca września 2011 r. do końca października 2011 r. Stronę internetową „Zupy to nasza specjalność” przygotowała agencja ADV.pl, za przygotowanie kalendarza odpowiada agencja Artflash Interactive. Kampanii będą towarzyszyć działania w sieciach handlowych. Za przygotowanie materiałów POS odpowiadają agencje: Linea Recta (projekt Key Visual) oraz Glob Media (akcje promocyjne i produkcja POS).
***
WINIARY to marka, która od siedemdziesięciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysł na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek. W obrębie 4 linii zup dostępnych w ofercie WINIARY: Bukiet Warzyw, Jak u Mamy, Nasza Specjalność, Zupy Ekspresowe oraz Instant, w portfolio marki znajduje się 28 zup, które codziennie goszczą na polskich stołach!
[1] Badania PBS DGA „Zupy mówią”. Pełna wersja badania dostępna pod adresem http://winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc/ZupaMowi.aspx