Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-06-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

XXV edycja wyróżnień Raportu CSR

W 25. edycji Raportu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu wyróżnieni zostali: Stowarzyszenie „Miasta w Internecie” oraz Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka. Tematem przewodnim Raportu jest proces cyfryzacji Polski.

 Raport CSR jest przygotowywany co kwartał przez redakcję tygodnika Gazeta Finansowa i portal RaportCSR.pl, przy wsparciu dodatku ekonomicznego do Super Expressu - Super Biznes oraz portalu Kurier365.pl. Partnerem Raportu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. 

W każdej edycji wybierane są dwa projekty z zakresu CSR, które wyróżniły się pod względem oryginalności, siły oddziaływania i spójności z polityką i strategią firm lub instytucji je realizujących.

Laureaci XXIV edycji „Raportu Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”:

Stowarzyszenie „Miasta w Internecie” wyróżnione za prowadzenie i realizację, wspólnie z Ministerstwem Cyfryzacji i Administracji, programu Polska Cyfrowa Równych Szans, oraz działania na rzecz seniorów w zakresie edukacji cyfrowej.

- W ciągu trzech lat stworzyliśmy sprawnie działający system edukacji cyfrowej dorosłych dobrze wkomponowany w krajobraz Polski lokalnej. Opiera się on na: pracy blisko 3 tys. Latarników Polski Cyfrowej – lokalnych animatorów, motywujących grupę 50+ do nabywania umiejętności korzystania z Internetu, z treści i usług cyfrowych, usieciowieniu działań w skali kraju oraz na konsultacjach, wymianie doświadczeń i wsparciu działań w gminach przez trenerów i ekspertów skupionych w Krajowym Centrum Kompetencji Cyfrowych, jakie stworzyliśmy w Tarnowie. Ten system działa już jak dobrze naoliwiony mechanizm – mówi Krzysztof Głomb, prezes SMWI.

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, wyróżnione za konkurs „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, którego celem jest promowanie czytelnictwa wśród najmłodszych.

- Od 2009 roku do naszej oferty trafiają książki w różnej postaci. Ten element oferty zbliżył nas do kwestii związanych z pozycją społeczną książki i czytelnictwem w kontekście zmian zachodzących wokół nas. Ponieważ skala naszego działania przekłada się na skalę odpowiedzialności społecznej, postanowiliśmy zorganizować konkurs, który wspiera zarówno twórców stawiających pierwsze kroki, jak i czytelnictwo, zwłaszcza wśród dzieci – mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych JMP.

Tradycyjnie w Raporcie nie zabrakło też przykładów odpowiedzialnego biznesu w Polsce. Przeczytamy m.in. o zaangażowaniu polskich lekarzy z Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu, którzy kształcą i wspierają swoich kolegów w krajach afrykańskich. Podajemy też przykład tworzenia profesjonalnych raportów aktywności w obszarze działań CSR wzorując się na Grupie Ferrero International. Wiele miejsca poświęciliśmy też działaniom lokalnym przedstawiając zaangażowanie firmy Arcus, która wspiera młodych judoków z warszawskiej Białołęki oraz projekt cyfryzacji Pragi-Północ, przygotowany przez zarząd stołecznej dzielnicy.

Cały raport można obrać ze strony www.raportcsr.pl.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS